Om meg

Bildet mitt
jeg er en jente på 33 år er gift og har to barn.Vi bor i et lite hvitt hus ved sjøen...Min lidenskap er interiør,matlaging og baking.ingen ting er bedre enn det lille ekstra eller prikken over ien....

fredag 11. mai 2012

Har pyntet kransekake til dåp......

Endelig ferdig med å pynte en kransekake til dåp...Jeg er fornøyd med resultate,men kommer ikke til å lage slike store roser igjen for det er så vanskelig å få festet det...Alt er laget i marsipan av pynt og er ikke babyen herlig?Blir jo baby syk bare av å lage den....Håper hun som skal ha den blir fornøyd..Ha en vidunderlig helg alle sammen...Selv skal jeg i konfirmasjon i morgen og har laget en kake...Bilde kommer i morgen,,,,Klem fra Moccen

2 kommentarer:

  1. Så flott, er virkelig babyen av marsipan?
    Gleder meg til kaken i morgen, men stresser litt nå...
    Klem

    SvarSlett
  2. hei:)ja all pynt er laget av marsipan:)klem

    SvarSlett