Om meg

Bildet mitt
jeg er en jente på 33 år er gift og har to barn.Vi bor i et lite hvitt hus ved sjøen...Min lidenskap er interiør,matlaging og baking.ingen ting er bedre enn det lille ekstra eller prikken over ien....

torsdag 1. mars 2012

Mitt herlige soverom er endelig ferdig.......






Mitt herlige soverom er endelig ferdig og jeg er ganske fornøyd...jeg har valgt en grønn tråd gå igjen i soverommet.....Vi har revet ned alt som var og fått fram alt tømmer bak veggene..GRØNT ER SKJØNT.....HA EN FIN DAG.......KLEM FRA MOCCEN
 
           

8 kommentarer:

  1. Dritfint!
    Men savnet å se sengen og hele rommet!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig
    Fikk lyst å slenge meg nedpå!
    Kanskje du skulle hatt noe fra den grønne tråden i sengen og eller på nattbordet.
    Klem

    SvarSlett
  3. Oj, for et flott soverom! Det var kjempefint! Herlig at du har beholdt noe av de gamle veggene. Liker, liker, liker ;-)

    Ha en finfin lørdag og en riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Så flink du er Monica..kjempeflott!!

    SvarSlett
  5. Klikket meg hit på linken til Arlens boblebad;) Rå-stilig soverom!!! Kjenner igjen den grønne fargen fra huset til foreldrene mine som er fra 1896. Sikkert en "vanlig" farge fra den tiden:)

    SvarSlett
  6. Hei
    Nydelig blogg du har, fant deg via din søster:)
    Hanne

    SvarSlett