Om meg

Bildet mitt
jeg er en jente på 33 år er gift og har to barn.Vi bor i et lite hvitt hus ved sjøen...Min lidenskap er interiør,matlaging og baking.ingen ting er bedre enn det lille ekstra eller prikken over ien....

mandag 5. mars 2012

Det blåe hjørnet.......

Jeg laget meg et midlertidig vårlig hjørnet med hvite roser,blå hortensia,tilda dukke i blått og blå stripet stol...Må ærlig si at det ble mer sommer enn vår....Med det lille hjørnet er det lov å drømme seg bort litt....Ha en flott mandag kveld.....Klem fra Moccen

3 kommentarer:

  1. DEt var kjempefint moccen!
    Du er veldig flink!Den stolen er nydelig og har en fin historie, og Hortensia er bare så vaakkert.Er ikke så glad i blått, men ble litt påvirket nå...
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, i et slikt nydelig vårlig hjørne er det lov drømme seg bort:)Så deilig blåfarge på Hortensiaen.
    Og den vakre kjøpmanns disken lengre nede her kunne jeg tenkt meg også:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  3. Ja vi får bare håpe våren ikke er langt unna:)

    SvarSlett