Om meg

Bildet mitt
jeg er en jente på 33 år er gift og har to barn.Vi bor i et lite hvitt hus ved sjøen...Min lidenskap er interiør,matlaging og baking.ingen ting er bedre enn det lille ekstra eller prikken over ien....

onsdag 25. april 2012

Flott vær = herlige båt turer.........

Her er vår flotte gamle båt fra 1934....Det sies at det er gamle Lindøy ferja....Vi døpte den til Dorthe,altså oppkalt etter min datter i fjor og har allerede hatt noen herlige turer i år hele familien...Helt fantastisk å bare tukke stille og rolig ute i byfjorden....Ingen dårlig tid vi har...Bare sitte på dekk i vår solen og nyte det.....Skal ha meg en liten oppdatering med tekstiler inn vendig,så bilder av det kommer senere....Ha en fin dag alle sammen...Klem fra Moccen

2 kommentarer:

  1. Å den er så fin den båten og jeg vil være med på tur!

    SvarSlett
  2. ja den er flott:)visst skal du få være med på tur:)klem

    SvarSlett