Om meg

Bildet mitt
jeg er en jente på 33 år er gift og har to barn.Vi bor i et lite hvitt hus ved sjøen...Min lidenskap er interiør,matlaging og baking.ingen ting er bedre enn det lille ekstra eller prikken over ien....

torsdag 12. april 2012

lys skål med tørkete roseblomster.......


Jeg har laget en iskål me roser som har levd sin tid....Den kan brukes til mye f.eks reker for å holde de kalde....Den kan brukes til iskuler med sjokolade istedenfor den firkantede plastboksen plassert på bordet  ,så er en flott iskål mye mer dekorativt.....Eller bare så enkelt som stearinlys:)ha en fin dag:)klem fra moccen
 

6 kommentarer:

  1. Så stilig og fin skål!
    Takk for tipset, dette må prøves når rosene mine begynne å blomstre:)
    Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

    SvarSlett
  2. tusen takk for det:)ja du må prøve det:)utrolig dekorativt på bordet:)deg og dine må ha en fin helg:)klem moccen

    SvarSlett